Voimassa 30.1.2019 alkaen.

Yleistä

TietokoneTuutori-palvelua (jäljempänä Palvelu) tarjoaa Avafor Oy y-tunnus 2642907-5.

Asiakas (jäljempänä Asiakas) tarkoittaa Suomessa asuvaa kuluttaja- tai yritysasiakasta (jäljempänä Asiakas).

Palvelussa

  • tarjotaan TietokoneTuutori-palvelua, joka sisältää
    • tietokonetukipalvelun
    • tietoteknisen taitto- ja editointituen kirjanjulkaisuun BoD Books on Demand-kirjanjulkaisupalvelussa.
  • tarjotaan tuotteita Palvelun verkkokaupassa. Palvelun verkkokaupasta ostetun tuotteen tilaus astuu voimaan, kun tuotteen maksu on kirjautunut Palvelun maksunvälittäjän rekisteriin. Palvelun verkkokaupasta ostettuun tuotteeseen sovelletaan Palvelun tuotemyynninnin tässä tässä kuvattuja kulloinkin voimassa olevia toimitusehtoja. Asiakas on velvollinen lukemaan ja hyväksmään toimitusehdot voidakseen suorittaa ostoksen. Selvennykseksi, Palvelun verkkokaupassa myydään Avafor Oy:n tukkumyyjien tuotteita, joiden jälleenmyyjänä toimii Avafor Oy. Tietokonetuutori.fi:stä ostetut tuotteet toimittaa Hyvinvointikotiin.fi, joka on Avafor Oy:n toinen palvelubrändi.

Huom! Avafor Oy tarjoaa myös verkkosivusto-, verkkokauppa- ja verkkopalvelukehitystä sekä niiden ylläpitoa. Lisätietoa näistä palveluista löytyy www.avafor.fi.

Asiakasasiakastili

  • Asiakas voi rekisteröityä verkkokaupan tai ylläpitopalvelujen asiakkakkasi. Selvennyksenä, rekisteröityminen vaatii nimenomaisen suostumuksen Asiakkaan antamien tietojen tallentamiseen ja käyttämiseen, myös jakamiseen yhteistyökumppaneille, tuotteiden toimittamiseen, laskutuksen, perintään ja tai vastaavaan liittyen.
  • Rekisteröityessään Asiakkaalta pyydetään tarvittavat tiedot, kuten esimerkiksi nimi-, osoite-, puhelin- ja sähköpostitiedot. Ylläpitopalveluissa pyydetäään myös muita tarvittavia tietoja.

Ostaminen

Tuotteiden ja palvelujen ostaminen tapahtuu Palvelun myyntitoiminnallisuuden avulla. Ostotapahtumassa Asiakkaalla on maksutavan valintaan siirtymisen jälkeen 90 minuuttia aikaa maksaa ostos. Mikäli maksusuoritusta ei ole tehty tässä ajassa, perutaan tilaus automaattisesti.

Kassalla tilauksen lähettäminen ja maksamaan siirtyminen edellyttää, että Asiakas on syöttänyt tarvittavat laskutus- ja toimitustiedot, hyväksynyt toimitusehdot ja hyväksynyt antamiensa tietojen tallentamisen ja käsittelyn Palvelussa sisältäen tarvittavan jakamisen yhteityökumppaneille tuotteen toimittamiseen, laskuttamiseen, perintään tai vastaavaan liittyen.

Lähetämme kaikista ostoksista Asiakkaalle tilausvahvistuksen Asiakkaan tilauksen yhteydessä antamaan sähköpostiin.

Ladattavien digitaalisten tuotteiden osalta Asiakas saa latauslinkin tai tuotteen lataus käynnistyy automaattisesti maksun jälkeen riippuen ostetusta tuotteesta.

Maksaminen

Tuotteiden maksaminen tapahtuu Palveln tarjoaman maksutoiminnallisuuden avulla. Mahdollisista maksuihin liittyvistä asioista, kuten esimerkiksi hyvityksistä, vastaa Avafor Oy.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii PayPal, joka on kansainvälinen ja luotettava maksujen välittäjä, jolla on maksulaitoksen toimilupa. Lisätietoa maksunvälittäjästä löytyy PayPal.fi. Maksujen reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä TietokoneTuutorin asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@tietokonetuutori.fi).

Varaamme oikeuden korjata tuotteen, palvelun tai tapahtuman yhteydessä ilmoitetun ilmeisen hinnoitteluvirheen ilmoittamalla siitä asiakkaalle, ja tuotteen kohdalla olla toimittamatta tuote virheelliseen hintaan. Tällaisessa tapauksessa Asiakkaalle hyvitetään liian vähän veloitettu maksu ja Asiakas voi ostaa tuotteen uudelleen korjattuun hintaan.

Ennakkomaksu

Tuotteiden osalta Palvelu ei veloita Asiakkaalta ennakkomaksuja, vaan maksaminen tapahtuu tuotteen ostamisen yhteydessä Palvelun tarjoaman maksutoiminnallisuuden mukaisesti.

Palveluiden osalta saatetaan periä kertaluonteinen rekisteröintimaksu, josta ilmoitetaan palvelun yhteydessä.

Toimitus ja toimituskulut

Avafor Oy vastaa jälleenmyyjänä ensisijaisesti myymistään tuotteista ja palveluista. Toimituskulut ilmoitetaan tuotteen ja palvelun maksamisen yhteydessä.

Digitaalisissa tuotteissa ei ole toimitusmaksua.

Toimitusaika

Tuotteita myydään ja toimitetaan vain suomalaisen osoitteen omistaville Asiakkaille, eli Suomessa asuville kuluttaja-asiakkaille ja suomalaisen laskutus- ja toimitusosoitteen omistaville yritysasiakkaille.

Digitaaliset tuotteet ovat heti maksun suorittamisen jälkeen ladattavissa.

Palvelujen toimistusaika on ilmoitettu palvelun yhteydessä tai maksettaessa palvelutilaus.

Kaikissa palveluajan muutostapauksissa Asiakkaan tulee olla yhteydessä suoraan TietokoneTuutorin asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@tietokonetuutori.fi).

Tuotteiden palautusehdot

Asiakkaalla on Palvelun verkkokaupassa ostetuille tuotteille Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautustilanteessa Asiakkaan tulee olla yhteydessä TietokoneTuutorin asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@hyvinvointikotiin.fi).

Palautusohjeet

  • Digitaalisilla tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
  • Fyysisten tuotteiden palautusohje
    • Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot
      • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
      • pankkitilinumerosi
      • kopio tilausvahvistuksesta.
    • Postita oheiseen osoitteeseen: Avafor Oy, Sumeliuksenkuja 9, 02450 Sundsberg.

Asiakas vastaa tuotepalautuksen postituskuluista. Emme vastaanota palautuksia, jotka tapahtuvat yli 14 vrk kuluttua tuotteen saapumisesta asiakkaalle.

Käymme jokaisen tuotepalautuksen läpi tapauskohtaisesti. Jos palautus hyväksytään, teemme hinnanpalautuksen asiakkaan valitseman maksutavan mukaisesti. Varaamme oikeuden vähentää palautettavasta summasta palautuksesta meille aiheutuvat kulut.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@tietokonetuutori.fi tai postitse Avafor Oy, Sumeliuksenkuja 9, 02450 Sundsberg. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 vuorokauden sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Tuotteiden toimittamiseen liittyen jos huomaat, että saapunut paketti on ulkoisesti vahingoittunut, se on avattu tai muuten huomaat paketissa jotain ulkoisesti outoa, ole 12 tunnin sisällä paketin vastaanottamisesta yhteydessä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@tietokonetuutori.fi, jotta ehdimme reklamoida kuljetuksesta kuljetusliikkeelle. Huomaa, että emme ota vastuuta vaatimuksista, jotka tehdään yli 12 tunnin jälkeen tuotteen vastaanottamisesta.

Palvelujen peruutustehdot

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaamansa palvelu. Peruutettu palvelu veloitetaan peruutuskuukauden loppuun ja tilaus päättyy peruutuskuukauden loppuun.

Ongelmatilanteet

Kaikissa ongelmatilanteissa Asiakkaan tulee olla yhteydessä sähköpostilla Avaforin asikaspalveluun asiakaspalvelu@tietokonetuutori.fi.

Yksityisyyden suoja

Asiakkaan tulee kassalla antaa laskutus- ja toimitustiedot, hyväksyä toimitusehdot ja että hänen antamansa tiedot voidaan tallentaa ja niitä voidaan käsitellä Palvelussa. Ennen edellä mainittujen tietojen syöttämistä sekä toimitusehtojen ja tietojen tallentamisen ja käsittelyn hyväksymistä Asiakas ei voi lähettää tilausta ja siirtyä maksamaan.

Muuta

Palvelu tarjoaa aika ajoin tuotteille Promokoodeja, joilla saa alennuksia tuotteiden hintaan. Promokoodilla saa vain kyseiseen Promokoodiin liitetyn alennuksen. Alennus lasketaan automaattisesti kassalla, kun Asiakas on syöttänyt Promokoodin. Promokoodeja voi käyttää vain 1 kpl per ostoskerta. Syötettäessä useampi Promokoodi peräkkäin, vain viimeisin syötetty Promokoodi on voimassa ja sen mukainen alennus otetaan huomioon ostoksessa. Hyvinvointikotiin.fi pidättää oikeuden muuttaa, peruuttaa, lopettaa ja/tai mitätöidä Promokoodin/Promokoodit kaikilta osin milloin tahansa. Lisäksi Hyvinvointikotiin.fi pidättää oikeuden korjata jälkikäteen kaikilta osin Promokoodeihin liittyvät virheelliset alennuksen laskennat ja veloittaa Asiakasta jälkikäteen oikean alennuslaskennan tuloksena saatu lopullinen ostohinta, josta on vähennetty jo veloitettu hinta. Tässä poikkeuksellisessa tilanteessa Asiakkaalla on oikeus palauttaa tuote, mikäli tuote on alkuperäispakkauksessa, käyttämätön ja myyntikelpoinen.

Avafor Oy tarjoaa myös verkkosivusto-, verkkokauppa- ja verkkopalvelukehitystä sekä niiden ylläpitoa. Lisätietoa näistä palveluista löytyy www.avafor.fi.

Toimitusehtojen muuttaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa kaikkia ehtojamme kaikilta osin milloin vain.

Sovellettava laki ja erimielisyyksien ratkaiseminen

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia. Kaikki erimielisyydet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvotteluteitse. Mikäli ratkaisuun ei päästä neuvotteluteitse, ratkaistaan erimielisyys Helsingin Keskuskauppakamarin välimieslautakunnassa.